6 Eylül 2012 Perşembe

pek sevdim seni

Emin olamamak nedir ya? Kardeşim dediğin adamdan emin olamamak nedir? Ulan sen ne hakla böyle bir orospu çocukluğu yapabilme potansiyeline erişiyorsun ki ben senden şüphe edebiliyorum? Sen nasıl iğrenç bir varlık kırıntısısın ki beni yaptığın şeylerin anlamsızlıkları ve tutarsızlıkları ile rahatsız edebiliyorsun? Ben sana bazı koşulları sağlamışsam, ben seni farklı bir yere koyduysam, ben seni bambaşka tutuyorsam ona göre davranırsın değil mi? Bunu sikmeye neden çalışıyorsun? Senin oluşumuna, evrimine, ilgili herhangi bir yüksek varlığa bile sifon çekeyim. Üstüne sıçsam yakıştı mı diyecek kadar da yavşak ve gerizekalısın. Siktir git gerçekten siktir git. Ne kadar yalan dolan bir varlıksın sen? Baban anneni döllememiş belli, annen radyasyon yemiş ki sen mutajenik bir oluşumsun. Hemen de bağırırsın hemen de etrafı birbirine katarsın. Sen haklısın değil mi? Siktir git ordan, haklıymış. Ben abartıyorumdur kesin değil mi? Tek tek klavye tuşları girsin götüne antilop sıçmığı adam...



~Kabil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BOK AT!